Как отслабнах с 2 килограма за 18 дни (без глад, естествено)

Отминаха дните, в които ходех на тренировка веднъж седмично и си мислех, че правя нещо с тялото си. За два месеца работене вкъщи качих едни много приятни 3 килограма, както се казва, загладих косъм.

Качвах се на кантара, цъках с език и хапвах за успокоение по две бисквити Траяна едновременно.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Velina Tomova (@velina_estrella) на

Всички си живеехме добре, докато не се озовахме – аз и тялото ми, в зоната на 68-те килограма. От толкова тръгнах две лета по-рано, когато за първи и последен път в живота си бях на режим и спорт за някакви си два месеца и резултатът беше ФЕНОМЕНАЛЕН. Бях ги свалила до 65 и тялото ми беше стегнато и в чудесна форма.

За съжаление, тогава се възгордях, върнах се на работа и килограмите започнаха да се връщат бавно, но сигурно.

Но и при такъв кетъринг по събития, как да се въздържи човек:

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Velina Tomova (@velina_estrella) на

Това лято, но не защото е лято, а защото стигнах пак до 68 килограма, се постреснах и се вкарах на бърза ръка в час.

Датата, на която започнах отново да се грижа за себе си, а не просто да си ям каквото ми мине през ум, беше 9 май. Знам я, защото я написах на капака на кутията с протеинов шейк, който си поръчах. Исках да видя за колко дни ще ми стигне.

Ето как точно ми изглежда режимчето за здравословно хранене:

Закуска: Wellnes шейк (задължително го разбивам с лилав шейкър, да се чувствам готино ;) + мюсли за закуска.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Всеки нов ден е победа над вафлите и трансмазнините 😂😂 . . #wellness #breakfast #apple #instabreakfast #nosugar #musli #breakfastbowls #nodiet #healthyeating #photocorner #estrella

Публикация, споделена от Velina Tomova (@velina_estrella) на

В някои дни първо си изпивах кафето, към 9-10 шейк и изкарвах до обяд.

Обяд: Месо и салата. Няма картофи, няма татофи. Месото го редувам – свинско, пилешко, телешко, рибата не се случваше често, но то е от разсеяност.

Следобедна закуска: Тук обикновено се чупи всеки хранителен режим. Обнадеждени от първата половина на деня искаме да се възнградим с нещо вкусно и сладко. Изморения от напъване мозък също крещи ВЪГЛЕХИДРАААТ и изобщо положението отива пак към бисквити Траяна.

Тук отново се намесва шейка, което е с шоколадов вкус, но в една порция има само 65 калории и яко протеини.

Засища до ранната вечеря, която е много салата и останалото от вечерята на децата някое и друго картофче или супа.

Това е. Няма глад, няма гледане на шоколадовите бонбони със сълзи на очи. Като ми се прииска сладичко – шейкче. То засища задълго, сладко е, може да го сърбаш като следобедно кафе, изобщо е ЕКСТРА.

И понеже с единия шейк не става, извадихме колелета и си впрегнах краката на работа. За тези 18 дни, за които става дума в заглавието, през ден ходех по 10 хиляди крачки и/или карах колело.

Може и да не е много, но е тройно повече от лежането на дивана през зимата и дъждовната пролет.

Хляб никакъв, вино по малко, за съжаление сега пиша с чаша бира, но и аз съм човек.

Днес първата кутия шейк свърши и кантарът показа с 2 килограма по-малко. Хепи дей :) До края на седмицата ще пристигне новата кутия (този път май ще е ягода) и продължавам в същия ритъм.

В заключение ще кажа, че както се отнасяме с тялото си, така и то ще се отнася с нас. Искат се малко усилия и леки промени, за да сме здрави, с енергия и в нормална форма.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Ям, пия и скоро пак ще си нося късите панталонки 😂 Summer is coming!! #nodiet #healthy #walk #wellness #proteinshake #lazydiet #happy #beachbody #beachmood

Публикация, споделена от Velina Tomova (@velina_estrella) на

Лошото на успехите и спортуването при мен е, че много бързо се възгордявам от постигнати успех и веднага се черпя с една бисквитена торта на обяд и едно сладоледче на детската площадка привечер.

Но през лятото ще се запиша на крос фит, обещавам.

За шейка ми пишете в Инстаграм тук >>>

Или във фейсбук тук >>>