Аз питам, Софийска вода ми отговаря

Виж още

Заоблени форми и меки килими – новите тенденции в интериора

За много дълго време думата уют не намираше реално...

Обичам те колкото солта!

Помните ли онази приказка, в която най-малката дъщеря каза...

Къмпинг е.

Къмпинг е и зарязваш спането, защото чакаш да...

Давайте лимоните!

Давайте лимоните, ама от истинските, сочните, жълтите, ароматните, пораснали...

Сподели

Наскоро се отказах от хартиените фактури и вече получавам съобщения за задълженията си по мейла.

По този повод влязох и разгледах по-обстойно сайта на Софийска вода. Оказа се, че има чудесни функционалности и улеснения за потребителите.

Например, има разяснение на всеки елемент от фактурата и вече знам какво плащам. Знам и какво трябва да направя, ако реша да сменя партидата на водомера, т.е на чие име да идват фактурите.

Има обяснено подробно почти всичко, свързано с водата и водомерите.

Освен това има възможност сам да подадеш данни за водомера си и така да получаваш реални сметки всеки месец, а не да даваш по 11.76 в продължение на три месеца, а на четвъртия да изравняваш.

Това последното го научих след като зададох въпрос във формата за контакти на сайта. Отговорът в мейла ми пристигна няколко часа по-късно, изчерпателен, ясен и любезен.

Наложи ми се и по телефона да ги търся, и по телефона бяха любезни.

Това, което им липсва, но го има в сайта на бургаското ВиК, са съвети за икономия на водата.

Но аз, понеже съм добър човек, скоро ще ги взаимствам и постна тук, защото добрите идеи трябва да се разпространяват като спам ;)

Така че, уважаеми, онлайн услуги има, само трябва да ги ползваме.