Аз питам, Софийска вода ми отговаря

Виж още

Супа в тава или как да си улесняваме живота в кухнята

Ако средната продължителност на живота на една жена е...

Червен флаг в офиса: Микромениджмънт

“Да имате добър мениджър  на работното място, е голям...

Защо ревнуваме във връзките си?

Често свързваме ревността с уязвимост, както наша, така и...

Парите на жените: Защо харчим много

Струва ли ви е, дами, че парите ви изтичат...

Парите на жените: Защо получаваме по-ниски заплати?

Жените взимат с 20% по-малко от мъжете в една...

Сподели

Наскоро се отказах от хартиените фактури и вече получавам съобщения за задълженията си по мейла.

По този повод влязох и разгледах по-обстойно сайта на Софийска вода. Оказа се, че има чудесни функционалности и улеснения за потребителите.

Например, има разяснение на всеки елемент от фактурата и вече знам какво плащам. Знам и какво трябва да направя, ако реша да сменя партидата на водомера, т.е на чие име да идват фактурите.

Има обяснено подробно почти всичко, свързано с водата и водомерите.

Освен това има възможност сам да подадеш данни за водомера си и така да получаваш реални сметки всеки месец, а не да даваш по 11.76 в продължение на три месеца, а на четвъртия да изравняваш.

Това последното го научих след като зададох въпрос във формата за контакти на сайта. Отговорът в мейла ми пристигна няколко часа по-късно, изчерпателен, ясен и любезен.

Наложи ми се и по телефона да ги търся, и по телефона бяха любезни.

Това, което им липсва, но го има в сайта на бургаското ВиК, са съвети за икономия на водата.

Но аз, понеже съм добър човек, скоро ще ги взаимствам и постна тук, защото добрите идеи трябва да се разпространяват като спам ;)

Така че, уважаеми, онлайн услуги има, само трябва да ги ползваме.